Alif Satar feat Siti Nordiana - Sebenarnya Chord

Kord Gitar Alif Satar feat Siti Nordiana - Sebenarnya Chord



OST Klik! Pengantin Musim Salju Chord

F C Dm C

Dm A# C
ku tahu kita saling melukai
F A#
walau telah berkali
E A
kau masih di sini

Dm Gm C
dan bila ku berjauhan
F A#
membuat ku sedari
E A
dirimu terbaik buat aku

Gm C
apalah aku
F A#
tanpa kasih dan sayangmu
E A
terimalah maafku oh sayangku


D F#
sebenarnya telah lama
Bm
ku jatuh hati padamu
C G
bagaimana harus aku
A
nyatakan cinta padamu
D F#
sebenarnya telah lama
Bm A E
ku menantikan dirimu
G Gm D
ku harap kau pun juga begitu

Dm Gm C
hatiku tidak pernah meragui
F A#
tak pernah pun sekali
E A
pernah ku masih menyayangi

Gm C
apalah aku
F A#
tanpa kasih dan sayangmu
E A
terimalah diriku oh sayangku


D F#
sebenarnya telah lama
Bm
ku jatuh hati padamu
C G
bagaimana harus aku
A
nyatakan cinta padamu
D F#
sebenarnya telah lama
Bm A E
ku menantikan dirimu
G Gm D
ku harap kau pun juga begitu oh

G
bagaikan bidadari
A
kau beri hidup erti
F# Bm
saat diri mencari cahaya,
kau di sana
D
menunggu diriku,
G A# C D E D
terus mencintaiku

Bm A G
bagaimana harus aku
A
nyatakan cinta padamu


D F#
sebenarnya telah lama
Bm D
ku menantikan dirimu
G
bagaimana harus aku
A
nyatakan cinta padamu
D F# Bm
sebenarnya telah lama
A E
ku menanti kamu
G
sebenarnya ku harap
Gm D
kau pun juga begitu