Virgoun with Last Child - Maha Pemilik Hati Chord

Kord Gitar Virgoun with Last Child - Maha Pemilik Hati Chord



Intro :
C Am Dm G

C Am
Kepada-Mu Maha Pemilik Hati
Dm
yang mengatur waktu
G
takdir dan hidupku
C
wahai Engkau yang
Am
detakkan jantungku
Dm
panjangkan nafasku.
G
di dalam rahmat-Mu

Em Am Dm
aku memohon terimalah
G
taubatku
Em Am F
di dalam doa ku akui
G
semua aa


Aku makhluk yang
F G C
tak sempurna

yang tersesatkan
Dm G Am
oleh dunia
Dm
berlindung kepada-Mu
F
memohon kepada-Mu

agar menunjukkan
G G7
jalan-Mu


aku makhluk yang
F G C
penuh dosa

aku makhluk yang
Dm G Am
penuh hina
Dm
datang ke hadapan-Mu
F
bersujud kepada-Mu
G
wahai Kau dzat yang berhak
atas hidupku

C Am
Kepada-Mu Maha Pemilik Hati
Dm F
tetapkan hatiku dalam
G
hidayah-Mu

F
hanya kepada-Mu ya Allah
G C
menghadap ka'bah-Mu
-G/B
ya Allah
Am Dm
ku ikhlas bersujud mengadu
G C
tumpahkan air mataku



Aku makhluk yang
F G C
tak sempurna

yang tersesatkan
Dm G Am
oleh dunia
Dm
berlindung kepada-Mu
-Em F
memohon kepada-Mu
G G7
agar menunjukkan jalan-Mu

F G C
aku makhluk yang penuh dosa
Dm G Am
aku makhluk yang penuh hina
Dm
datang ke hadapan-Mu
-Em F
bersujud kepada-Mu

wahai Kau dzat yang
G
berhak atas hidupku

F
hanya kepada-Mu ya Allah
G C
menghadap ka'bah-Mu
-G/B
ya Allah
Am Dm
ku ikhlas bersujud mengadu
G C
tumpahkan air mataku

F
Hanya kepada-Mu ya Allah
Kepada-Mu Sang Maha Pemilik Hati
G C -G/B
menghadap ka'bah-Mu ya Allah
menghadap padamu yang
detakkan jantungku
Am Dm
ku ikhlas bersujud mengadu
yang mengatur waktu
G C
tumpahkan air mataku
takdir dan hidupku mlykrd

C
Kepada-Mu Maha Pemilik Hati