Caliph Buskers ft. Faizal Tahir- Buta Chord

Kord Gitar Caliph Buskers ft. Faizal Tahir- Buta Chord



Em C G D

Em C
pejamkan mata dengarkan saja
G D
apa di minda
Em C
apakah semua yang zahir dimata
G D
takkan pernah berdusta

C G Bm E
ceritakanlah pada aku
C G D
agar ku faham dunia

G
Tuhan..
D Em
segalanya telah Engkau tentukan
Bm C
terangi saja hatiku
G
maaf ku selalu terlupa
Am D Em
mensyukuri semuanya

Em C
andai hatiku lihat semua
G D
adakah ku sempurna
Em C
atau kerana mataku yang leka
G D
membuat ku berdosa

C G Bm Em
ceritakanlah pada aku
C G D
agar ku faham dunia

G
Tuhan..
D Em
segalanya telah Engkau tentukan
Bm C
terangi saja hatiku
G
maaf ku selalu terlupa
Am D
mensyukuri semuanya

G
Tuhan..
D Em
segalanya telah Engkau tentukan
Bm C
terangi saja hatiku
G
maaf ku selalu terlupa
Am D
mensyukuri semuanya

Am Am
tanpa Kamu, siapalah aku
Em Em
tanpa aku, tetap saja Kau
C
sempurna
C B B
dan satu, terangilah hatiku

G
Tuhan..
D Em
segalanya telah Engkau tentukan
Bm C
terangi saja hatiku
G
maaf ku selalu terlupa
Am D
mensyukuri semuanya

G
Tuhan..
D Em
segalanya telah Engkau tentukan
Bm C
terangi saja hatiku mlykrd
G
maaf ku selalu terlupa
Am D
mensyukuri semuanya

G D Em

Bm C
uuh.. maafkan aku
G
selalu terlupa
Am D
mensyukuri semuanya

Em
pejamkan mata
C
dengarkan saja
G D
apa di minda

Outro:
G D Em Bm
C G Am D G D(Fade away)